Author Topic: VOAT Containment Megathread of Trash People for Trash People  (Read 1122479 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25920 on: August 13, 2017, 04:03:34 PM »
Lmao thank you whoever banned me on gaf so my name is no longer associated with that shit show. Being anti-free speech. "Terrorist groups shouldn't have rights." While ignoring that many people consider BLM to be a hate group and could be placed under the same scrutiny (although it's not as deserved, that's not the point).
OwO

railGUN

  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25921 on: August 13, 2017, 04:21:34 PM »
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1414921

Quote
This makes me feel even better about my automatic monthly donation to the ACLU

Quote
<- card carrying donor to the ACLU.

Quote
Bravo ACLU. Bravo

Quote
The ACLU is fucking amazing.

Quote
Same. My employer even matches it!

Quote
Same. Worth every penny.

Quote
Lol. I fucking love you ACLU. And cheers to the John Oliver's team for going in on this.

Quote
Holy shit. I love the ACLU

Quote from: Adam_Vania
lol at the ACLU defending the rights of super rich media elite the irony here is so thick it's absurd

can't that money go to help some actual minorities or poor people

 :banplz (was banned)

Quote
They protect everyone's civil liberties. Stop whinging.

Quote
ACLU = American Civil Liberties Union

Quote from: EviLore
Eat shit, Adam.

Quote
ACLU went in, god damn! That was pretty great.

Quote
My donations going to work! Love it!

Quote
The monthly ACLU donation I set up when Trump got elected has been well worth it.

Quote
Card carrying ACLU donors unite. Also... thank you evilore.

Quote
I wasn't a ACLU member till just a few months ago and I am glad they are around. I never knew how important they are to fighting the good fight.

 :lol

https://twitter.com/NeoGAF/status/825465887792754689

 :lol :lol
Oct17

Nabbis

  • oops
  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25922 on: August 13, 2017, 04:33:34 PM »
Oh God...   ::)

There ain't no other place worth donating 1000$ aside from some shitty organization promoting more legalist masturbation in a first world country?

How about people without malaria meds or clean water and sanitary conditions? Throwing money to the wind might be more beneficial.

If you are going to take the moral highroad then at least take it.




Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25923 on: August 13, 2017, 04:35:39 PM »
ACLU please fight for gun rights so we don't have to turn to the NRA for the love of God.
OwO

nudemacusers

  • #freecream #jesuisfiller #resist #mbga
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25924 on: August 13, 2017, 04:40:29 PM »
Oh God...   ::)

There ain't no other place worth donating 1000$ aside from some shitty organization promoting more legalist masturbation in a first world country?
Amirox's fund for his mom?  :doge

Amirox of course being a random poster on neogaf who nobody knows anything about whatsoever

Nabbis

  • oops
  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25925 on: August 13, 2017, 04:45:31 PM »
Oh God...   ::)

There ain't no other place worth donating 1000$ aside from some shitty organization promoting more legalist masturbation in a first world country?
Amirox's fund for his mom?  :doge

Amirox of course being a random poster on neogaf who nobody knows anything about whatsoever

At least he didn't beat his mom during all those times he was stoned from the drugs that money bought. That's more than what Evilore's money will do in ACLU.

thisismyusername

  • https://goo.gl/SEuEBL Stay pressed, DNC.
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25926 on: August 13, 2017, 04:47:22 PM »
ACLU please fight for gun rights so we don't have to turn to the NRA for the love of God.

AFAIK, ACLU focuses on first amendment only?

Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25927 on: August 13, 2017, 05:07:49 PM »
ACLU please fight for gun rights so we don't have to turn to the NRA for the love of God.

AFAIK, ACLU focuses on first amendment only?

Nope. ACLU doesn't fight for individual gun rights. They're fine with collective gun ownership but they would be a tremendous ally in gun rights with none of the crazy.

There is this.

https://www.aclu.org/blog/washington-markup/gun-control-laws-should-be-fair

And this

https://www.aclu.org/blog/washington-markup/use-error-prone-and-unfair-watchlists-not-way-regulate-guns-america

But many of us feel ACLU could do better. We want them to be the alternative to the NRA for gun rights. Unfortunately, right now NRA is the main org that does. Although there's other gun rights groups NRA is by far the most powerful.

Here's a Reddit thread on it from the liberal/left perspective.

https://www.reddit.com/r/liberalgunowners/comments/5wzyeq/rationalizing_collective_rights_vs_individual/


OwO

bork

  • おっぱいは命、尻は故郷
  • Global Moderator
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25928 on: August 13, 2017, 05:41:28 PM »
This is why you play fighting games, Username. No one talks on mics. Mics are wack. Fuck that.

LOL, yes they do.  But nowadays you have games that don't even have chat support like SFV and quite frankly...I don't miss it one bit, apart from the some of the hilarity like you posted below.  :lol

Quote
That nicca is going down. Fuck that multiplayer fps drama shit. Fuck teams, too. And if he gave you trouble in real life? You'd have the satisfaction of bopping his ass live as you get to see the demotivation hit his face as you decimate his trash talking ass round after round. :lawd

Don't use a mic in FPS games either.  Idiots blaring through the speakers?  Mute that shit or just mute the game and throw on some music or whatever.  Or play something else-- like, I can kind of understand that dude being soured on Overwatch, but that's one game.  Stop playing it if you're THAT bothered by it.  Why the hell would you sell all your gaming shit and stop playing video games because of idiot trolls online?  LMAO.
:neogaf

Quote
Sometimes mics and fighting games lead to some beautiful shit though


Fuck yes!  :lol :rofl

My personal favorites:

-Played a dude in SF4.  He was Rog and I was Chun.  I was able to beat him by pretty much jumping straight up and hitting Roundhouse.  Literally just that.  He started raging on the mic and I plugged mine in and went "U MAD U MAD U MAD U MAD U MAD" and the shit talking stopped.  I kept on talking and finished the match with him just sitting there.  I was amazed he didn't rage quit.

-Mortal Kombat 9: Kind of similar to Wong's video in X.  This was right after the game came out.  Played a little kid who sucked and beat him.  There wasn't any shit-talking or whining going on, though.  It was when I did a fatality.  Suddenly you can hear his parents freak the hell out and tell him to turn the game off ASAP and that it's getting returned to the store.  :lol :lol :lol

-Tekken Tag Tournament 2: Played some dude in a random match and won.  He sends me a hate message and I responded with the classic SF movie-style "You day you played me was the greatest match of your life.  For me...it was Saturday."  I cam across him again and he plugged in a mic and started raging with "IT WAS JUST SATURDAY?!!?!  IT WAS JUST SATURDAY HUH MOTHERFUCKER?!?!"  I was laughing my ass off and still beat him again. :rofl
ど助平

Vertigo

  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25929 on: August 13, 2017, 06:00:48 PM »
Quote from: Not;246061662
I need to stay off Twitter. I'm itching for a fight. Can't tell if it's just testosterone.

EDIT: To be clear, I'm basically talking about tweeting back at alt-right people.

 :neogaf


Vertigo

  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25930 on: August 13, 2017, 06:01:56 PM »
I miss people talking on mics used to make FPS matches so much more fun. Love that games like GTA:online keep the magic happening.

Lothar

  • Junior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25931 on: August 13, 2017, 06:08:03 PM »
Only play games with people you know.  Problem solved.  I never got the appeal of playing with complete strangers.

Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25932 on: August 13, 2017, 06:20:02 PM »
The appeal is they'll help you learn something and then you meet em irl and fight them in offline play. At least for fighters. For fighters you play people you don't know and kind of grow a network of friends who you eventually meet and play offline.  Maybe you'll start a rivalry or friendship? I like that social aspect.
OwO

railGUN

  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25933 on: August 13, 2017, 06:27:05 PM »
Quote
As someone who wrote a really annoying paper for a group project on 4chan, and had to spend a lot of time on /pol/ to learn about them, the people who say there is no connection between the alt-right and anime are kidding themselves.

These guys love anime, they envy Japan's cultural homogeny, and there is strong Asian fetishism because of the stereotypes of the perfectly submissive Asian wife. There are regular debates about whether miscegenation is okay if it's white man and Asian woman.

I think they want the idealistic stylized reality, where the girls fit into neat little perverted boxes catering to some loser protagonist. Waifus are abound.

They combine anime with their ideals frequently in memes.

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

Do I think anyone with an anime avatar is likely to be alt right? No, of course not.

But the alt right DO love anime and they are proud of it.

Oct17

Jansen

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25934 on: August 13, 2017, 06:38:03 PM »
Quote from: Hex
Not sure why this assbag's opinion is supposed to matter to me. Spoiler
spoiler (click to show/hide)
it doesn't

Just watched this and enjoyed it. Sad that so many had hang ups or preconceptions that kept them from liking it.

Seriously again though this age of people letting themselves be swayed by interweb dime a dozens is disturbing

http://m.neogaf.com/showpost.php?p=246067590

agrajag

  • ain't
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25935 on: August 13, 2017, 06:59:14 PM »
To Destroy Neo-Nazis, should the U.S. revise the 1st Amendment of the Bill of Rights?

slick

Boredfrom

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25936 on: August 13, 2017, 08:27:00 PM »
Quote
As someone who wrote a really annoying paper for a group project on 4chan, and had to spend a lot of time on /pol/ to learn about them, the people who say there is no connection between the alt-right and anime are kidding themselves.

These guys love anime, they envy Japan's cultural homogeny, and there is strong Asian fetishism because of the stereotypes of the perfectly submissive Asian wife. There are regular debates about whether miscegenation is okay if it's white man and Asian woman.

I think they want the idealistic stylized reality, where the girls fit into neat little perverted boxes catering to some loser protagonist. Waifus are abound.

They combine anime with their ideals frequently in memes.

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

Do I think anyone with an anime avatar is likely to be alt right? No, of course not.

But the alt right DO love anime and they are proud of it.

I can totally see bigots be attracted to Japanese racial hegemony and their politics on it... But most probably all of this stuff will not be in a moeblob anime show or in the new DBS or anything like that. Most people weaboo enough to want to live in in Japan would call out this politics and other societal problems than being redneck you tubers or MRA searching for a submissive wife.

Sure as hell I have seen super woke users with anime avatars like alt right trolls. So I doubt it has to do with anime brainwashing our kids but more to do with cartoon tits, harems and power fantasies.

Vertigo

  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25937 on: August 13, 2017, 08:48:11 PM »
The peasants are revolting again.

Quote from: Animator
So I dunno which one but I am getting a security certificate not verified pop up from my iphone and if I cancel that there are non stop "your phone is infected with virus click here to clean it up" pop ups. Anyone else getting those?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1418878

At this point anyone browsing gaf without protection is crazy.

clothedmacuser

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25938 on: August 13, 2017, 08:48:17 PM »
Slayven trying to make himself to be the real victim when a black man is attacked by the KKK.

Quote from: Slayven
I see little difference between people that advocate for genocide, and those folks that want to enjoy a little racism between friends in a intimate setting. Symptom of the same disease really

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=246052934&postcount=403

Jokes with friends is not much different form genocide and vicious assault.  What namby-pamby, cake boy racism has he faced?  People expecting him to be good at basketball?

But he has to make everything about him and how uninformed he is.
heheh

clothedmacuser

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25939 on: August 13, 2017, 10:37:22 PM »
Man, I took a good week to hit up a pair of weddings.  NeoGaf clearly was in need of a full scale hysterectomy these past 5 days.
heheh

Dennis

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25940 on: August 13, 2017, 10:42:34 PM »
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1419140

Someone get in there and make a "rubio.exe has stopped working" joke.

clothedmacuser

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25941 on: August 13, 2017, 10:43:25 PM »
Quote from: Slayven
Why do people keep referencing their friends as "the audience". That is kinda of dehumanizing
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=245989190&postcount=514
heheh

Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25942 on: August 13, 2017, 11:10:28 PM »
Slayven trying to make himself to be the real victim when a black man is attacked by the KKK.

Quote from: Slayven
I see little difference between people that advocate for genocide, and those folks that want to enjoy a little racism between friends in a intimate setting. Symptom of the same disease really

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=246052934&postcount=403

Jokes with friends is not much different form genocide and vicious assault.  What namby-pamby, cake boy racism has he faced?  People expecting him to be good at basketball?

But he has to make everything about him and how uninformed he is.

No offense, but you're a white boy. Know your place.

I don't like Slayven much but saying all that, as if you know his life experience, makes you look like an unnecessarily bitter fuck tard. What have you faced in terms of racial adversity 
that gives you unique knowledge to come at Slayven like besides just being petty?
OwO

clothedmacuser

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25943 on: August 13, 2017, 11:15:25 PM »
He's saying there is little difference between advocating for genocide and telling off color jokes.  In a thread about a man nearly beaten to death!

I'm half Navajo and half Jew.  But us native americans have a sense of humor Slayven types need flash cards and flowcharts to understand.

Edit: Also, I may be out of line but I don't want to get into it now.
« Last Edit: August 13, 2017, 11:24:00 PM by clothedmacuser »
heheh

Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25944 on: August 13, 2017, 11:47:32 PM »
My problem is that you went after his life experience without any knowledge. To be fair, I did the same to you by calling you a white boy. Being half native and half Jew makes it come off as even worse though. It's like saying that Jewish people have no ground to stand on regarding their life experience. Even if you're a modern Jew, you still carry with the knowledge that your ancestors were put into ovens, starved to death, and shot in the head over nothing in death camps. This happened less than one hundred years ago and still affects Jewish people to this day. Anti Semitic sentiment hasn't gone away since WWII, and just being Jewish will expose you to it so that even if you've never personally been treated badly for being Jewish, you know what it feels like because you've experienced and seen with your own eyes dehumanization of your people and stories from older people about your people were treated.

By the same token, some black peoples grandparents were murdered in front of their parents, beaten to death, because they were black. They have parents that have stories about how they had to avoid going in entire towns or states while traveling on vacation lest they put their family in danger for being lynched. The fact that people deemed your people so inhuman that they thought it okay to bomb your churches, kill your family if you tried to vote, didn't think you had the right to the same education or housing as others before you were ten years old will stick with you. As an adult, you experience first hand the media labeling all black people as criminals and looters in the case of Katrina and notice the disparity between how black and white people are treated by wider society. Some kid gets a body full of bullets and people will justify it because he's black. Some cop rolls on some 12 year old and shoots him dead and it's forgotten.

And that's just society.

But nah, better to question what Slayven has actually been through.

You have two blood lines that have been deemed not human historically by a swath of the populace, and seem to have learned fuck all. You can question Slayven's logic without actually going after his personhood and life experience and saying "we have a sense of humor" isn't really cutting it.
OwO

Boredfrom

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25945 on: August 14, 2017, 12:33:54 AM »
People shit talk Slayvrn because he acts like a  transparent hypocritical prick. Many of us would respect his life experience if he respected other at minimum.

daycru

  • Junior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25946 on: August 14, 2017, 12:51:14 AM »
Slayven is a slobbering distinguished mentally-challenged fellow.

Glen

  • In a world where you can be anything: be kind.
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25947 on: August 14, 2017, 12:55:42 AM »
Man, I took a good week to hit up a pair of weddings.  NeoGaf clearly was in need of a full scale hysterectomy these past 5 days.

Well they finally banned notorious threadshitter benjipwns.

Boredfrom

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25948 on: August 14, 2017, 12:56:36 AM »
That said, I prefer not making racial jokes because they can actually hurt a lot. I will be a hypocrite if I said that I didn't laugh of some of them, but I can understand why people don't like them in general.

OnlyRegret

  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25949 on: August 14, 2017, 12:58:56 AM »
we made it, we're the semi nazis to the voat full bodied deluxe nazis

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=246090920&postcount=2865

Atramental

  • Bad Vibe Connoisseur and Sommelier (´_ ゝ`)
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25950 on: August 14, 2017, 01:55:26 AM »
If we're such Nazis how can they explain this?

spoiler (click to show/hide)
*self quoting myself like our boy, Pretentious Hobo* :bobby

agrajag

  • ain't
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25951 on: August 14, 2017, 02:01:49 AM »
The Bore: Not As Extreme as NeoFig
slick

Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25952 on: August 14, 2017, 02:13:59 AM »
People shit talk Slayvrn because he acts like a  transparent hypocritical prick. Many of us would respect his life experience if he respected other at minimum.

So this makes it okay to question Slayven by projecting that the only adversity he has ever faced were basketball stereotype jokes? That's like saying to a gay person "you've never faced any real bigotry. No one has probably ever called you a cigarillo.got to your face. The worst you've probably heard is that you wear aprons" just because you don't like them. It makes no sense and it's just offensive to the gay people in your midst. This weekend white nationalists said,"blood and soil" and "we will not be replaced by Jews". Are we going to start saying to Jewish people,"all you've probably dealt with are people saying Jewish people are greedy" now to Jewish people we don't like now? Where does this end?

In any case, since the anti semitism is fresh on my mind, is a Jewish person thin skinned if they don't like holocaust jokes?  Certainly many Jewish comedians make a lot of Hitler jokes, but not all Jewish people are the same and it's not that far fetched to think that making jokes about Jewish desensitizes people to the point where they're willing to, such as this weekend, say something like,"blood and soil" and "Jews will not replace us" is understandable. After all, after Chris Rock's Black People vs niccas sketch blew up with white people, racism white people justified using the jokes to further their racism. Sometimes jokes inadvertently cause hate and criticizing Slayven - for all his faults - for being uncomfortable with racist jokes and tying them homocidal racist acts is pretty fucked up and I will not tolerate such foolishness be said about a black person in my presence no matter what you think of them.
OwO

Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25953 on: August 14, 2017, 02:15:00 AM »
we made it, we're the semi nazis to the voat full bodied deluxe nazis

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=246090920&postcount=2865

Gordon is wack.
OwO

Boredfrom

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25954 on: August 14, 2017, 02:56:38 AM »
People shit talk Slayvrn because he acts like a  transparent hypocritical prick. Many of us would respect his life experience if he respected other at minimum.

So this makes it okay to question Slayven by projecting that the only adversity he has ever faced were basketball stereotype jokes? That's like saying to a gay person "you've never faced any real bigotry. No one has probably ever called you a cigarillo.got to your face. The worst you've probably heard is that you wear aprons" just because you don't like them. It makes no sense and it's just offensive to the gay people in your midst. This weekend white nationalists said,"blood and soil" and "we will not be replaced by Jews". Are we going to start saying to Jewish people,"all you've probably dealt with are people saying Jewish people are greedy" now to Jewish people we don't like now? Where does this end?

In any case, since the anti semitism is fresh on my mind, is a Jewish person thin skinned if they don't like holocaust jokes?  Certainly many Jewish comedians make a lot of Hitler jokes, but not all Jewish people are the same and it's not that far fetched to think that making jokes about Jewish desensitizes people to the point where they're willing to, such as this weekend, say something like,"blood and soil" and "Jews will not replace us" is understandable. After all, after Chris Rock's Black People vs niccas sketch blew up with white people, racism white people justified using the jokes to further their racism. Sometimes jokes inadvertently cause hate and criticizing Slayven - for all his faults - for being uncomfortable with racist jokes and tying them homocidal racist acts is pretty fucked up and I will not tolerate such foolishness be said about a black person in my presence no matter what you think of them.


Nah, you are right and I understand your logic. I think he is still an asshole but you are right, racial jokes hurt a lot and people have legit reasons to be uncomfortable about it.

Glen

  • In a world where you can be anything: be kind.
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25955 on: August 14, 2017, 04:38:29 AM »
I seriously cannot stand people who argue as if the only alternative to dropping nukes on Hiroshima and Nagasaki was an all-out invasion of Japan.

Jenkem

  • poop ship destroyer
  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25956 on: August 14, 2017, 04:59:10 AM »
Quote from: Teggy;246091104
Bore? Man, I guess I'm not up to date on all the shitty websites.

 :jeanluc :trigger :jeanluc
 :trigger  :six: :trigger
 :jeanluc :trigger :jeanluc

Exodust

  • Purpleboi
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25957 on: August 14, 2017, 05:06:03 AM »
Quote from: Teggy;246091104
Bore? Man, I guess I'm not up to date on all the shitty websites.

 :jeanluc :trigger :jeanluc
 :trigger  :six: :trigger
 :jeanluc :trigger :jeanluc

Ahh, the bore swastika
\m/

VomKriege

  • Privilege : ✔️
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25958 on: August 14, 2017, 05:59:25 AM »
I seriously cannot stand people who argue as if the only alternative to dropping nukes on Hiroshima and Nagasaki was an all-out invasion of Japan.

Curious which other alternative there was. AFAIK naval blockade was already enforced and effective, the population was hurting, most of the major cities had been bombed to the ground and we do know that even after the atomic bombings and the Soviet declaration of war half the War Cabinet was still against surrendering.

Otherwise it was waging war all over Southeast Asia against the Japanese occupation (which couldn't be more expedient) or offering different surrender terms which was complicated due to the Allied setup.
ὕβρις

Glen

  • In a world where you can be anything: be kind.
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25959 on: August 14, 2017, 06:09:57 AM »
Conditional surrender.

Or just stick with the blockade awhile longer.

Let's Cyber

  • Banned (duration pending)
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25960 on: August 14, 2017, 08:31:28 AM »
Quote from: Not;246061662
I need to stay off Twitter. I'm itching for a fight. Can't tell if it's just testosterone.

EDIT: To be clear, I'm basically talking about tweeting back at alt-right people.

 :neogaf
This is the same dude that got very upset and felt the need to speak on behalf of all women because Zelda was crying in one of the Breath of the Wild trailers.

 :crazy

counterhit

  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25961 on: August 14, 2017, 08:32:58 AM »
https://twitter.com/Mediaite/status/896910071011004416

https://twitter.com/lfrenchnews/status/896950108708888576 (different, but related event)

I really don't get where this pattern of counter-protesters physically assaulting reporters comes from. The world is clearly on their side and they are not at risk of losing anything from being "exposed". Anyway, not surprised this hasn't been posted on GAF yet as far as I can tell.

counterhit

  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25962 on: August 14, 2017, 08:38:26 AM »
Forgot what I wanted to post in the first place:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=245832538#post245832538

SmokeyDave I think it's time for your monthly post. Congrats, you are a "milkshake duck".

Stro

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25963 on: August 14, 2017, 08:54:06 AM »
I'm half Jewish and I don't want to live in a world without Jew jokes  :yeshrug

agrajag

  • ain't
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25964 on: August 14, 2017, 10:37:17 AM »
Forgot what I wanted to post in the first place:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=245832538#post245832538

SmokeyDave I think it's time for your monthly post. Congrats, you are a "milkshake duck".

Quote
The PS Vita Stan that hated the 3DS with a passion? Damn. And he's a racist hateful person too? Well, not shedding any tears for his eviction from here.

He hated the 3DS, literally worse than Hitler!
slick

TakingBackSunday

  • Banana Grabber
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25965 on: August 14, 2017, 10:45:22 AM »
Slayven is a slobbering distinguished mentally-challenged fellow.

can we maybe not use that word  :(
püp

zomgee

  • We've *all*
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25966 on: August 14, 2017, 11:12:56 AM »
Forgot what I wanted to post in the first place:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=245832538#post245832538

SmokeyDave I think it's time for your monthly post. Congrats, you are a "milkshake duck".

Oh I get it, it's ok to talk shit about banned users then. Nice new policy you got there, it'd be a shame if you applied it inconsistently.
rub

zomgee

  • We've *all*
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25967 on: August 14, 2017, 11:13:11 AM »
Slayven is a slobbering distinguished mentally-challenged fellow.

can we maybe not use that word  :(

Yes Slayven is a very bad word
rub

Dufus

  • Like Me Baby One More Time
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25968 on: August 14, 2017, 11:14:21 AM »
yea you guys let's not use the r-word

Slayven is a cocksucking faggot! :kinison

there that's better :itagaki

Cindi Mayweather

  • Cut me, bb. Do you like my frosting?
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25969 on: August 14, 2017, 11:15:17 AM »
:beli
OwO

headwalk

  • brutal deluxe
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25970 on: August 14, 2017, 11:26:34 AM »
slayven is just a bored nerd who has pinned his entire purpose and identity to the colour of his skin, not unlike his parading nemeses.


Stro

  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25971 on: August 14, 2017, 11:37:38 AM »
Slayven is 75 years old, I'm sure he has experienced some racism in his life.

Mr. Nobody

  • Groovy.
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25972 on: August 14, 2017, 11:43:28 AM »
yea you guys let's not use the r-word

Slayven is a cocksucking faggot! :kinison

there that's better :itagaki

I'd rep this if I could :heh

benjipwns

  • BAN THE MODS AND KILL THEM
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25973 on: August 14, 2017, 11:59:36 AM »
Quote
The Trump presidency is like experiencing mild forms of some of America's toughest crisis all at once. Cold War, WW2, Civil War, and the Cuban Missile Crisis. I'm afraid all of these threats will only get worse under Trump. Also given how this administration is running; I'm worried that another major domestic terror attack (whether from the Radical Right or ISIS) is around the corner.

So a question for everyone, Do you think Russia succeeded in destroying America? It's well documented that Russian bots were working on radicalizing people through propaganda encouraging racist, sexist, KKK, Nazi, etc. behavior. Specifically spread a lot of anti-BLM stuff. Their main goal is to cause chaos for the US and just have us confused and fighting each other. I'd say the Russians also hijacked Bernie's campaign and turned his supporters into Bernie Bros. I'd also say that Russian bots also pretended to be Bernie supporters that said things to further divide Clinton and Sanders base. There was just something completely weird with the hatred the two bases had for each other and still do. Not even getting into the Trump angle. Or that there is at least one Russian snake in Congress. Or that they have apparently been slowing hacking our entire infrastructure. Or that senior officials have said that the Russians know most everything on us and they assume someone in Trumps admin is whispering into Putin's ear. The Trump administration was caught on numerous occasions trying to setup a direct private line to Russia. They could've succeeded for all we know.
hello

benjipwns

  • BAN THE MODS AND KILL THEM
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25974 on: August 14, 2017, 12:02:38 PM »
Quote
Every Dem candidate better have a good plan for cracking down on fascism. I don't want to hear anything that even approaches caring about their free speech.
:american
hello

213372bu

  • My Phriend
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25975 on: August 14, 2017, 12:15:15 PM »
Slayven bought the Switch on day one.
This type of brutal savagery is why GAF thinks we're Voat-lite.

benjipwns

  • BAN THE MODS AND KILL THEM
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25976 on: August 14, 2017, 12:17:58 PM »
since i see some people are sorta asking in that "totally not asking about bans on GAF" way i'll just stick this here for the at least one poligaf dude who regularly reads this thread, next time somebody asks feel free to tell them i won't be back to NeoGAF.com to post, even if the ban is changed like has happened at least twice before (i deleted the login info from chrome and haven't had access to the DOMAIN NAME let alone the e-mail the account has attached to it in nearly a decade) thanks for all the fish, etc.

also thanks to makai for reminding that i had two delicious gems this weekend: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=245960522&postcount=392
hello

Bulleta©™®

  • is probably playing some game
  • Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25977 on: August 14, 2017, 12:19:11 PM »
Forgot what I wanted to post in the first place:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=245832538#post245832538

SmokeyDave I think it's time for your monthly post. Congrats, you are a "milkshake duck".

Quote
The PS Vita Stan that hated the 3DS with a passion? Damn. And he's a racist hateful person too? Well, not shedding any tears for his eviction from here.

He hated the 3DS, literally worse than Hitler!

Well, Hitler didn't hate the 3DS, so..

agrajag

  • ain't
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25978 on: August 14, 2017, 12:20:35 PM »
The Bore: VOAT Alternative Harbouring Problematic Banned Members Benjipwns and Dennis
slick

benjipwns

  • BAN THE MODS AND KILL THEM
  • Senior Member
Re: 🚨 Other Forum Megathread of...WTF OPPO DROPPO?! 🚨
« Reply #25979 on: August 14, 2017, 12:26:39 PM »
ACLU please fight for gun rights so we don't have to turn to the NRA for the love of God.

AFAIK, ACLU focuses on first amendment only?

Nope. ACLU doesn't fight for individual gun rights. They're fine with collective gun ownership but they would be a tremendous ally in gun rights with none of the crazy.

There is this.

https://www.aclu.org/blog/washington-markup/gun-control-laws-should-be-fair

And this

https://www.aclu.org/blog/washington-markup/use-error-prone-and-unfair-watchlists-not-way-regulate-guns-america

But many of us feel ACLU could do better. We want them to be the alternative to the NRA for gun rights. Unfortunately, right now NRA is the main org that does. Although there's other gun rights groups NRA is by far the most powerful.

Here's a Reddit thread on it from the liberal/left perspective.

https://www.reddit.com/r/liberalgunowners/comments/5wzyeq/rationalizing_collective_rights_vs_individual/
I didn't read your links but Gun Owners of America is a group I hear a lot about in my swamp pits, they call out the NRA quite often. I don't remember if they do many lawsuits though. Second Amendment Foundation was the one that filed McDonald.

I'm not sure if culturally they'd be accepting of you but there is https://www.agirlandagun.org/
There's always the Pink Pistols, which is not a gang despite the long running urban myth that Bill O'Reilly was obsessed with for like a year. :lol
hello