Author Topic: 1,000+ Pages of NeoGAF: The Story of Wasted Lives and Hardcore Salt  (Read 2907543 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

demi

  • cooler than willco
  • Administrator
That article is clearly biased. m'lady.

Poor guy.
fat

Dennis

  • Senior Member
Should have ended with a divorce on 2014-06-03

etiolate

  • Senior Member
He probably knew she'd get all indignant about it, too. :lol

Shadow Mod

  • It was Tuesday
  • Senior Member
Get married brehs  :lol

(Image removed from quote.)

Married?

Nah.

Her excuses though, "i feel gross", if he doesn't care then you shouldn't really.

Squiddy

  • Ebola Carrier
Dude's mistake was not trying to go for sex everyday.

I love Kinitari's post:

Quote
I'd make an app that tracks sexual requests against my wife's menstrual cycle, with multiple graphs and weekly push notifications with "Please fuck me" reminders.
<コ:彡

Shadow Mod

  • It was Tuesday
  • Senior Member
Dude's mistake was not trying to go for sex everyday.

lmao you really don't know shit

Squiddy

  • Ebola Carrier
Dude's mistake was not trying to go for sex everyday.

lmao you really don't know shit

Why don't you teach me  :-*
<コ:彡

Cindi Mayweather

  • Senior Member
Hahahaha both of them are awful and seriously need to unfuck themselves. Dude makes a spergy spreadsheet, she posts it on Reddit. Both are passive aggressive shitheads without any means of adult communication.  They're perfect for each other.
weed

Esch

  • Bob's Burghers
  • Senior Member
(non-verbal)

Cindi Mayweather

  • Senior Member
weed

That spreadsheet is great because of how much it reveals about both of them. One is a spergy nerd who pounds it too hard in bed and drinks too much and the other is a sweaty, gross cow who won't get off of Reddit or stop watching TV, and also drinks too much.

I think they're made for each other.

Shadow Mod

  • It was Tuesday
  • Senior Member
Unfortunately if they divorce other people will be exposed to their awfulness.

Cindi Mayweather

  • Senior Member
Reading the reddit thread and she's way worse. Haha Holy shit.
weed

huckleberry

  • Senior Member
I will never understand why people would air dirty laundry like that on the internet especially with so many internet detectives out there.
wub

Squiddy

  • Ebola Carrier
Sounds like your average redditor.

Can't separate their private life from reddit.
<コ:彡



nudemacusers

  • Senior Member
i have sex all the time*. am married. with kids. the idea of sexless marriage is amusing to me, i assume some people get in a marriage so they can more or less coast, I guess. I hear that alot from dudes around me (gettin married, don't need to dress up no mo, gettin married, don't have to work out as much, etc etc)


*with my wife (in case she is reading)
﷽﷽﷽﷽﷽

Momo

  • Nebuchadnezzar
  • Senior Member
Quote
Listen here you redneck phuck if Europe falls the us will fall and your days of sitting in your little poverty shack, making love to your sister, drinking moonshine with cleetus and bill wil be over.
Quote
Lol calm down you haggis/shepard-pie eating pudgy little awkward inbred. Accept that UK belongs to Ethiopians and Pakistanis now. You mad that people prefer Chicken Tikka masala over your nasty boiled inbred disgusting food? Like I said, I'd take a delicious chicken shawarma over some gross shepard's pie made by some inbred looking goon who resembles Uncle Fester from the adam's family.

 :neogaf

nudemacusers

  • Senior Member
thanks for reminding me to lurk misc more.
﷽﷽﷽﷽﷽

etiolate

  • Senior Member
Quote
Listen here you redneck phuck if Europe falls the us will fall and your days of sitting in your little poverty shack, making love to your sister, drinking moonshine with cleetus and bill wil be over.
Quote
Lol calm down you haggis/shepard-pie eating pudgy little awkward inbred. Accept that UK belongs to Ethiopians and Pakistanis now. You mad that people prefer Chicken Tikka masala over your nasty boiled inbred disgusting food? Like I said, I'd take a delicious chicken shawarma over some gross shepard's pie made by some inbred looking goon who resembles Uncle Fester from the adam's family.

 :neogaf

cac on cac crime  :brazilcry

Squiddy

  • Ebola Carrier
<コ:彡

nudemacusers

  • Senior Member
band together brehthren, if we destroy each other we leave room for the negro to take foot.
﷽﷽﷽﷽﷽


Squiddy

  • Ebola Carrier
band together brehthren, if we destroy each other we leave room for the negro to take foot.

Ain't no cac brethren here, you've come to the wrong neighborhood.
<コ:彡

Esch

  • Bob's Burghers
  • Senior Member
you colonize us, we immigrate to you and ruin your country :rejoice

Atramental

  • 🧘‍♂️
  • Senior Member
The browning of the US and the EU.  I guess I need to have a child with a Mexican woman so that he or she blends into the general US populace of 2040.  :anhuld :hans1

The whites had a good run.  :stahp

etiolate

  • Senior Member
Real Question:

I assume most average racists can't tell the difference between a hispanic and a middle eastern Eschite.

But do you think the really skilled racists can? Like they got the discrimination down to a science? Like how Cotton Hill knew Hank's neighbor was Loation and not the Korean who took out his knees?

Quote
Listen here you redneck phuck if Europe falls the us will fall and your days of sitting in your little poverty shack, making love to your sister, drinking moonshine with cleetus and bill wil be over.
Quote
Lol calm down you haggis/shepard-pie eating pudgy little awkward inbred. Accept that UK belongs to Ethiopians and Pakistanis now. You mad that people prefer Chicken Tikka masala over your nasty boiled inbred disgusting food? Like I said, I'd take a delicious chicken shawarma over some gross shepard's pie made by some inbred looking goon who resembles Uncle Fester from the adam's family.

 :neogaf

well at least we all have inbreeding in common

nudemacusers

  • Senior Member
Real Question:

I assume most average racists can't tell the difference between a hispanic and a middle eastern Eschite.

But do you think the really skilled racists can? Like they got the discrimination down to a science? Like how Cotton Hill knew Hank's neighbor was Loation and not the Korean who took out his knees?
i think so, the only people to have identified my mexican heritage have either asked me things in spanish, or have called me a spic/wetback/etc.  :-\ :'(
﷽﷽﷽﷽﷽

Atramental

  • 🧘‍♂️
  • Senior Member
Real Question:

I assume most average racists can't tell the difference between a hispanic and a middle eastern Eschite.

But do you think the really skilled racists can? Like they got the discrimination down to a science? Like how Cotton Hill knew Hank's neighbor was Loation and not the Korean who took out his knees?
A lot of Spaniards have Middle Eastern blood in them because of the Moor invasion.
« Last Edit: July 19, 2014, 03:16:47 PM by Atramental »

Dennis

  • Senior Member
you colonize us, we immigrate to you and ruin your country :rejoice


jakefromstatefarm

  • Senior Member
I always get The Addams Family and The Munsters mixed up  :goty2

brob

  • 8 diagram pole rider
  • Senior Member
Addams Family vs. Munsters: wealthy, isolated exceptionalism vs. working-class pressure to assimilate? Facets of immigrant nonconformity.

[insert appropriate coli emote here]

Dennis

  • Senior Member




recursivelyenumerable

  • you might think that; I couldn't possibly comment
  • Senior Member
i don't really understand this thread, i do like red wine tho
QED

Atramental

  • 🧘‍♂️
  • Senior Member
Malbecs are my fave.  :aah

Squiddy

  • Ebola Carrier
I don't drink alcohol, for why would I not wish to experience life fully cognizant?  :tophat
<コ:彡

Esch

  • Bob's Burghers
  • Senior Member
Malbec
Shiraz
Pinot Noir

:aah

recursivelyenumerable

  • you might think that; I couldn't possibly comment
  • Senior Member
i can drunkpost with impeccable spelling and grammar
QED

Esch

  • Bob's Burghers
  • Senior Member

StealthFan

  • Swings Both Ways
  • Senior Member
Fuck Israel.
reckt

D3RANG3D

  • The Bore's Like Bot™
  • Senior Member

Cindi Mayweather

  • Senior Member
« Last Edit: July 19, 2014, 05:44:37 PM by Formerly Known As Himuro »
weed

Cindi Mayweather

  • Senior Member
I'm convinced there's a conspiracy. I can't find 2pac's I don't give a fuck on YouTube at all beyond instrumentals. What is going on?! :what
weed

that's an mc eiht song
😈

Cindi Mayweather

  • Senior Member
That's a 2pac song. He trashes his record label and San Francisco police department at the end of the song. It was on 2pacalypse now. But that's it, that vine is that song.
weed

king of the internet

  • 🚽
  • Senior Member
http://m.neogaf.com/showthread.php?p=121726021#post121726021

Holy shit, this post  :heh

His soundcloud page with those hot garbage beats. :sabu I'm dying.

That's a 2pac song. He trashes his record label and San Francisco police department at the end of the song. It was on 2pacalypse now. But that's it, that vine is that song.
no the song you linked was an mc eiht song
😈

Cindi Mayweather

  • Senior Member
I know. That was so weird!
weed

Brehvolution

  • Until at last, I threw down my enemy and smote his ruin upon the mountainside.
  • Senior Member
That thread title. :aah
©ZH

http://m.neogaf.com/showthread.php?p=121726021#post121726021

Holy shit, this post  :heh

His soundcloud page with those hot garbage beats. :sabu I'm dying.

 :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

every single one sounds the same

Esch

  • Bob's Burghers
  • Senior Member
I'm convinced there's a conspiracy. I can't find 2pac's I don't give a fuck on YouTube at all beyond instrumentals. What is going on?! :what

People don't actually like 2pac's music, they (homosexuals/women) just like printing shirtless pictures of him and putting them on their wall* and/or idolizing him because he was a 'real nicca'

*PD

:yeshrug

Cindi Mayweather

  • Senior Member
I'm convinced there's a conspiracy. I can't find 2pac's I don't give a fuck on YouTube at all beyond instrumentals. What is going on?! :what

People don't actually like 2pac's music, they (homosexuals/women) just like printing shirtless pictures of him and putting them on their wall* and/or idolizing him because he was a 'real nicca'

*PD

:yeshrug

You got me FURIOUS and if this were Coli I would NEG YOU.
weed

Esch

  • Bob's Burghers
  • Senior Member
u furious



Cindi Mayweather

  • Senior Member
I AM.

Hand on hip!
weed

Kara

  • It was all going to be very admirable and noble and it would show us - philosophically - what it means to be human.
  • Senior Member
Big ups to Wrath for posting Desire and Ladyhawke.